Vårväder, patrask och ego.

Jaha, här sitter jag ensam i soffan och glor på tv en lördagnatt och försöker ignorera det faktum att jag sitter ensam i soffan och glor på tv en lördagnatt. Det går sådär...

Men annars så är jag på ett ganska bra humör. För idag var det vår! Varmt och soligt och man kunde se lite krokusar sticka fram i rabatten vid porten. Så mysigt! Så det blev en varm promenad till Kronogården. Var ju där och titta på Hamzas och hans pappas konstutställning. Det var jättefina tavlor, fina färger. Så idag har man varit finkulturell minsann! =) Slog till och med på stort och hade klänning på mig. Och vad får man för att man försöker vara lite fin? Jo! Strumpbyxor som åker ned så att man har grenen i knäväcken. Satans ofog!

Just nu är det några idioter som åker fram och tillbaka med bilar som smäller. För det första kan jag verkligen inte förstå nöjet i att sitta och åka bil fram och tillbaka på samma väg. Jag anser mig själv vara en väldigt empatisk och tolerant person som kan förstå det mesta. Men DET kan jag bara inte förstå! Och för det andra, varför smäller det om bilarna för? Är det något fel på dom eller är det meningen? Och OM det är meningen, varför? Jag fattar inte! Nu lät jag verkligen som en gnällig gammal kärring. Men det är för att jag ÄR det också!! Jädra patrask!

Nä nu måste jag avsluta lite positivt så jag lägger ut en bild på mig själv. Hahaha! En utav dom bättre bilderna som finns på mig, om jag får säga det själv. ;D


Per är mästerfotografen. =)

Kommentarer
Postat av: Far

Riktigt fin bild, det är som att se en vacker vårblomma.

2011-04-10 @ 19:39:07
Postat av: Josabetth

Tack pappa! :D

2011-04-10 @ 19:42:19
Postat av: Jenny

Ett fint kort på en fin tjej :)

2011-04-11 @ 11:20:52
Postat av: Josabetth

Naw, tack Jenny! =)

2011-04-11 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0