Frisk at last!

Nu jävlar börjar man känna sig som människa igen! Och det var fan på tiden! Fy vilken vecka jag har haft, inte roligt alls. :( I vanliga fall så trivs jag väldigt bra med att bo ensam, men inte när jag är sjuk. Då vill man ju ha någon som tar hand om en. Det suger att vara ensam och sjuk!

Snart är det påsk och då får jag äntligen åka hem till Enköping och träffa familjen och alla goa vänner som jag saknar så mycket. Synd bara att man måste skriva en attans hemtenta under påskveckan bara. Men men, man kan inte få allt! =)

Måste tipsa om den här grymma låten som jag fått av bror Jocke: Crystal Castles – Not In Love Den piggade upp i sjukstugan bra! :D Så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0