Dagsrapport.

*Host, host, host!*

Idag blev jag upptvingad ur soffan och nedtvingad på stan av Bea och Hamza. Men det var det såklart värt! Dom tyckte jag skulle äta med dom. Att slippa laga mat och dessutom få äta i goda vänners sällskap kan man ju bara inte säga nej till. Jag ska vara glad att jag ens har människor i mitt liv som jagar mig ur soffan och tvingar mig att vara social. Det är inte alla som har det! =)=)

*Host, host!*

Är för övrigt fortfarande sur på det jädra stolpskott som ringer och väcker mig kl 8 imorse på min sovmorgon. OCH RINGER DESSUTOM FEL!! Ska man ringa till någon så tidigt på morgonen så får man fan ha koll på siffrorna!

Vad helgen har att bjuda på, det återstår att se. På lördag ska jag iaf på vernissage. Hamza och hans pappa ställer ut sina tavlor på Kronan i Kronogården. Ska bli spännande att se. Får man känna sig lite finkulturell också. ;P

*Host, host, host, host, hooooooost!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0