Tanten har börjat blogga!

Jajemen! Ni hörde (läste) rätt! Jag har börjat blogga. 100 år efter alla andra typ.... Men jag tänkte så här: Kanske kan vara skönt att skriva av sig lite då och då. Både grymt seriösa och oseriösa ämnen. =) Det är väl ungefär det som kommer tas upp i den här bloggen.

Just nu är jag på ett sablarns skithumör! (Hahaha, lika bra att gå ut hårt! ;)) Och det har jag varit längre än jag helst vill erkänna... Hemskt otrevligt, och jag förstår inte varför... Nåja, hoppas det går över. För detta kan ju inte bli någon deppblogg BARA. Nej lite cynism, bitterhet och fånerier ska vi nog kunna klämma in också, höhö. Nej, men skämt och sido, när allt kommer omkring så är det ändå "peace, love and music" det som gäller...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0