Lördagsmys!

Var ner en sväng på stan och köpte stjärnor och hyrde film. Det blev "I love you Phillip Morris", "Away we go" och "I love you man". Återkommer med recensioner. Så ikväll blir det myskväll utan dess like för mig och min nya pojkvän, Mr Mysbyxa. =)

Köpte också ny ansiktskräm från ACO. Hoppas den är lika bra som min rengöring från Cliniderm som jag gillar jättemycket. Är ju jättesvårt att hitta produkter som är hyfsat billiga och som man inte får finnar av. För finnar gillar vi inte!! Satans ofog är vad det är! Så om det här funkar nu så är det bara ett bra ansiktsvatten som fattas. Och ögonkräm om jag ska tro på Jennyyy zamboo... ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Wifey

Ja ögonkrämen é viktig den. Rynkor vill vi ju inte heller ha ;-)

2010-09-19 @ 13:12:25
URL: http://groovygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0