Jenny!!

Idag fyller Jenny, min bästa vän i hela vida världen, år!! HIPP HIPP HURRA!!!  

                                                  (Här skulle det vara en bild på ballonger. 
                                                   Men då det av någon outgrundlig anledning
                                                   inte går att ladda upp en bild så får ni 
                                                   föreställe er bilden själva.)        


Synd bara att hon är i Enköping och jag sitter här i Trollhättan... Skulle så gärna vilja vara där och fira henne. Ge en present och bjuda på tårta och allt som hör ett födelsedagsfirande till. Men men, får ta det när jag åker hem till Enk. nästa gång. =) När det nu blir med tanke på mitt "roliga" schema....


Håller ju på med hemtentan nu också, kom äntligen igång på riktigt idag. Blir nog bra till slut MEN va segt det går! Helt sjuuuuukt segt går det! Vet ju att jag behöver press på mig för att få skiten gjord så på måndag lär jag ju sitta hela långa dagen och skriva om klass. För på lördag är det ju fest och då går ju söndagen automatiskt bort också såklart. Hehehe. Vad annars? Att jag skulle ta det lugnt så jag slipper vara bakis hela söndagen? Seriously?!?!?! Don´t you know me but at all!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack för hipp hippet å alla fina ord kära du =)Känns gott att du saknar mig! Önskar så klart att du va här!



2010-10-02 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0