Hade visst lite mer på hjärtat.

Det här va ju roligt ju!! Hehe! Hade visst lite mer tankar som snurra i huvet....

Jag läser Sociologi på Högskolan Väst. Läste först programmet Människa, mångfald arbetsliv i tre år. Anywhoooo..
Imorron är det förberedelse inför seminariet på torsdag. I grupp.....I GRUPP!! Jag ogillar starkt att jobba i grupp!! (Ni som känner mig vet ju att hata är ett väldigt starkt ord. =))  Visst det är jättebraaa träning inför arbetslivet att jobba i grupp och man lär sig så mycket...Oh balls säger jag bara!! Hur mycket bryr man sig om det när man har noll motivation till att plugga? Inte ett jota!! Vill jag fucka upp mina studier så vill jag göra det ifred! Så nu har jag fått ur mig lite aggresivitet över grupparbeten. Kändes skönt! =)

Det brukar hjälpa att på nåt sätt få ur sig det man går och grubblar på. Igår va en riktig pissdag, men så chatta jag med min fina vän Bea och då kändes det lite bättre. =) Och idag har jag haft en riktigt hemsk hemlängtan. Saknar Enköping och min familj och min darling Jenny. Men så chatta jag med en person som jag tror kan komma att bli en riktigt bra vän. Och återigen så kändes det lite bättre. =)

Sen har jag märkat att det är hemskt vad folk går in förhållanden hit och dit! Frejjan är ju tamejfan täckt av äckliga små hjärtan! Bitter? Jag? Näää, hur jan ni tro nåt sånt....

Kommentarer
Postat av: Bea

Du är awesome! Detta kommer bli en grym blogg ^^

2010-09-15 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0