Glufs glufs!

Sådär ja, då har man utökat the lovehandles ytterligare med en påse stjärnor och cola. Höhö! Blev bara en film dock, I love you Phillip Morris. Det var en helt okej film, men jag hade nog för höga förväntningar på den. Den lämnade inget större avtryck på mig iaf. Men helt okej tidsfördriv ändå! 

Jag är väldigt glad idag för min bror har gått och gift sig med sin drömtjej. =) Är så glad för deras skull! Johan förtjänar verkligen det bästa! Nu väntar man spänt på att få se bilder på det hela... =) Jag skickade med ett litet tal jag skrivit till dom. Och det uppskattades tydligen, vilket var jättekul att höra. =) Är ju egentligen väldigt svårt att med ord beskriva hur mycket någon betyder för en. Men jag tror jag fick fram budskapet. =) Så ikväll blir det en blid i kärlekens tecken. För det har det ju inte varit tidigare menar jag....;)




Annars så sitter jag och lyssnar på musik från Woodstock, som det hippieflum jag är! Höhö.

Peace man! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0