Duktig student.

Tänk att idag har jag faktiskt LÄST det kapitel vi ska ha läst till veckans seminarium. Det är en sällsynt företeelse må jag säga! För trots att man faktiskt pluggar helt frivilligt så är ALLT annat än att just plugga roligare när man väl ska sätta sig att läsa. Helt plötsligt känner man ett trängade begär av att diska, städa, rensa ur sminklådan, sortera plastpåsar, rensa avloppet i duschen, klippa tånaglarna, måla om köksdörren, titta på ett avsnitt av seria man redan har sett tio ggr, and the list goes on and on..... Men just idag lyckade jag läsa ett helt kapitel utan att låta mig distraheras. Josabetth - Lista med koonstie saker att göra 1-0! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0