Bra dag idag!

Japp, så är det! Idag har jag en riktigt bra dag! Imorse ville jag faktiskt gå upp ur sängen, och det var längesen jag kände så. Sen skadar det ju inte heller att en männsika av det motsatta könet; som inte ser allt för ful ut, gav mig en komplimang för mitt skratt. Då blir man glad! Men så kom jag att tänka på en sak. Är det alltså så att jag låter andras åsikter, positiva eller negativa, bestämma hur jag ska må? Jag menar att jag borde ju kunna säga till mig själv att jag har ett fint skratt och bli lika glad för det. Har jag verkligen ett sånt stort bekräftelsebehov? Hmm, det tål att tänkas på vettja! 

Annars så gick grupparbetet bra idag, jag gillar min grupp. Kunniga och sköna människor. Vi pratade om Emile Durkheim, spännande saker må ni tro! :P När vi va klara så gick jag lite på stan med en utav tjejerna i gruppen, trevligt trevligt! =) Tror jag börjar bli bättre på att umgås och prata med nya männsikor. Vi prata om att vi skulle försöka få ihop klassen och kanske gå och ta en öl nån dag. Det skulle va kul! Vi gjorde ju ett försök första veckan men då blev vi ju bara tre stycken...

Det enda jag stör mig på idag är att det inte går att lägga upp en profilbild här på bloggen. MYCKET irriterande!! Datorer alltså, man kan ju bli nervklen för mindre... Nåja, det oooordnar väl säg, det mesta brukar göra det. =)

Bjuder på en skön låt bara sådär! Devendra Banhart – I Feel Just Like A Child Guuuud så generös jag är!! =)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0