Bakgrund

Färgen på bakgrunden på bloggen var ju rätt hemsk egentligen. Vad tänkte jag med när jag valde den?? :P Så nu får det bli blått i brist på annat. Men blått är ju flott, som man brukar säga. Eller va det grått....?? Har ju fortfarande inte lyckats byta till en egen bakgrund! Ytterst störande! Var är alla datanördar när man behöver dom? Framför en dator antagligen, om jag får dra till med en vild gissning.

Chatta lite med Wifey ikväll, Hon och bror är hemma i Sverige igen. Verkar som om dom har haft det bra iaf och roligt...Höhöhöhö. Fick ju ett litet fyllesamtal från bror i torsdags som han tydligen inte kommer ihåg att han har gjort. HAHAHA!! Tycker bara det är roligt med fyllesamtal. Och nångång ska han få igen, va så säker.... =)=)



Nä nu tyckej ja vi jundaj av litegjanna, så ses vi i aulan sen.


HOJ HOJ!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Höhö, vi är för lika du och jag :P Tror banne mig jag hade denna bakgrunden i början av min första blogg. Och nu när jag tänker tillbaka så minns jag att det var jäkligt klurigt att ändra bakgrunden på denna sidan.

2010-09-26 @ 16:13:54
Postat av: Josabetth

Hihihi! Great minds think alike!! =)=)

2010-09-27 @ 00:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0