Min fredagkväll.

Kvällen har bestått av Idol och ett jävla skruvande. Fick för mig att jag skulle laga min säng som har varit sönder i ca två veckor nu. Har fått höra alla möjliga lustigheter om hur den kan ha gott sönder då. Höhö. Men nu är den fixad, blev lite högt bara men man vänjer väl sig.

Och måste ju nämna Idol också. Mina favoriter gick vidare iaf, Jay, Daniel och Linnéa. Micket bra! MEN! Vad i hela friden skulle Sassa vidare att göra?! Hon bara gapar och skriker och har ingen nyans i rösten överhuvudtaget. Hoppas hon åker ut snabbt, om man får vara så elak. ;)

Nu är det filmtajm som gäller. Det blir en komedi som heter Familjen Jones. Hoppas den är bra. Annars blir jag putt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0