Mer listor åt folket!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, vad jag vet iaf...
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja, tyvärr. :(
4. Vad åt du senast? Polly!
5. Har du fått någon komplimang idag? Jajemen! Bror Jocke tyckte min tatuering var fin. Tror jag...
6. Har du varit med i en rättegång? Ja, som publik. Räknas det?
7. Är du polare med grannarna? Nej, inte direkt. Hejar gör man väl.
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska och lite engelska
9. Vilka länder har du bott i? Bara Sverige
10. Senaste piercingen? I örat, för hemskt många år sen.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Tror det var augusti nångång.
12. Gay? Nej, inte än så länge.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Däckat, nej. Pjukat, ja.
14. Har du äggat någon? Vaddå?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej, har inte känt något behov av det.
16. Suger det här? Nej! Sånt här är ju jätteroligt!
17. Har du varit på stranden? Äh, ja?
18. Har du haft en stalker? Inte vad jag vet....
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp! Mona i mellanstadiet och Lotta i högstadiet.
20. Hur bra är din syn? Sådär va...
21. Har du varit på ett party? Aldrig.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Tack, men nej tack!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Då får du jobba hårt och vara jävligt charmig för alla är gifta nämligen.
24. Har du varit utomlands? Ja, om Norge räknas?
25. Har du sett din bästa vän naken? Ja, i badhuset typ.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?  Brorsornas. Spec. Johans och det var jag inte ens på. Haha!
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nää, dom skulle bli grymt förvånade.
28. Var är dina syskon just nu? Vad jag vet så är dom väl hemma. Jocke och Jonas i Enköping och Johan i Uddevalla.  
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Nä se det angår inte er!
32. Vad ska du göra i helgen? Åvve-sittning!!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Glömde visst säga vad vi tyckte om bilden, den va fin men inte lika fin som ett Djurgårdsmärke. :-D"
34. När var du riktigt sjuk senast? Det kommer jag inte ihåg
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tog på? Har inte tagit på nån kändis tror jag.
36. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på dom här böxera.  
37. Har du färglinser? Näää, känns onödigt.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Låg i sängen och glodde på MTV.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Slår på tv:en tragiskt nog.
40. Vad ska du göra efter det här? Nanna kudde tror jag.


Så, nu har du en till lista att sno Bea. ;-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt me listor =)

2010-10-02 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0