Hemtenta för hela slanten!

Så är det! Idag måste den bli klar tentaskrället!! Och, tro det eller ej, men det går ju faktiskt bra. Haha! Därför kan jag kosta på mig en paus nu och ta upp skrivandet lite senare. Man blir lite seg i hövvet av att sitta och skriva. Fastnade ju totalt tidiagre idag men då satte jag igång "Kallt kaffe" med kent på högsta volym och verkligen tokdansade!! Haha! Måste ha sett väldigt komiskt ut.... Men medan jag gjorde det så kom jag på massa bra idéer och formuleringar. Så det hjälper fan jättebra!!

Imorron blir det tentaöl med klassen hemma hos en klasskompis också. Måste ju fira att tentan är klar! För vissa är det ju t om deras allra första tenta. =) Men det ska bli gött. Nåt sånt gjorde vi aldrig med gamla klassen, synd!


Har för övrigt fortfarande ont i tummen och har haft länge nu. Det måste ju va en månad om inte mer. Man kanske skulle söka för det.... Men jag får ju aldrig tummen ur röven och ringer vårdcentralen!


Hehehehe....tummen..... Det kanske är därför jag har ont i den.... HAHAHAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0