Fredagens aktiviteter

Större delen av dagen har spenderats på stan med Bea och Hamza. Först lunch på Max och sen iväg och plocka kastanjer, eller ja titta på medan Bea plockade kastnajer. Sen Systemet för att handla dricka till festen imorron. Det blev en tetra vin, har så dålig fantasi nu för tiden. Men viiiin funkar ju alltid. =)

Tycker alltid det är lika trevligt med lite kvalitetstid med mina söta vänner. Det krävs inte så mycket för att få humöret på topp. Bara att man träffas och tjötar lite gör väldigt mycket. =) Och det är långt ifrån alla som har det så bra! =)

Kände att jag blev obehagligt positiv här nu.... Men jag har fan inte så mycket att klaga på just nu. Fast medan jag skriver det här så kommer jag på massor med saker. HAHA! Men jag tror jag stoppar där. För börjar jag gräva i allt det där så vet man aldrig var det slutar... Och så kan vi inte ha det! Så nä, allt är fina fisken! Livet leker! Allt är på topp! Klockers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0