Frågorna från Inside the actors studio.

1. Vad är ditt favoritord? Vacker.

2. Vad är det ord du ogillar mest? Hat. Och ett annat ord som jag varken kan säga eller skriva. Ni som känner mig väl vet vilket det är...

3. Vad tänder du på? Självdistans, humor, musik(er).

4. Vad är avtändande för dig? Trångsynthet, korkade människor, folk som tar sig själva på alldeles för stort allvar.
5. Vad är din favoritsvordom? FAN! och FUCK!

6. Vilket ljud älskar du? När dom jag älskar skrattar.

7. Vilket ljud hatar du? Jag ogillar starkt ljudet av en gaffel som skrapas i en kastrull. *ryser*

8. Vilket yrke annat än ditt eget skulle du vilja pröva? Konstnär

9. Vilket yrke skulle du inte vilja pröva? Prostituerad.

10. Om Himlen existerar, vad skulle du vilja höra Gud säga när du kommer till Pärleporten? "Det är bara kristna männsikor som kommer in här................HAHA! Näää, jag skoja bara!! Bazinga!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0