Torsdagkväll.

Tittade precis på dokumentären om Sverigedemokraterna. Jag tycker det är helt otroligt vilken trångsynt och ignorant människobild dessa människor har. Sorgligt.

Nåväl, nog om det. Nu går vi över till något mer triviala problem. Nämligen vad vad sjutton jag ska ha på mig på Damsupén på lördag! Hade ju en outfit klar och så provade jag den igår. Blev inte alls som jag hade föreställt mig i mitt huvud. Kan ju kanske bero på att jag i mitt lilla huvud är 10 kilo lättare. Så vad göra? Ja, det är väl bara att ta på mig det jag hade tänkt och sen supa mig aprak så fort jag kan. För när man har förtärt en viss mängd alkohoool så känner man sig snyggast i stan och man ägnar inte en tanke åt fettvalkarna som hänger lite här och där. Hemskt effektivt! Hmmm, bäst att ta en tripp till Systämet imorron då.... :D

Förfesten fortsätter!
Daniel Lindström – Saturday Night Michael Feiner Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0