Tentaaaaa!

Japp, nu har tentaveckan dragit igång. Började faktiskt lite redan idag och inte dagen innan tentan ska vara inlämnad. Jag är förvånad själv!! Anywhooo... Vi ska bland annat analysera SD:s invandringspolitiska program. Och det är helt sjuuuuukt vilka korkade och rasisitiska saker som står i det programmet!!! Helt makalöst!!

Men! Jag tycker faktiskt synd om dom. För en genomgående tema som kan se väldigt tydligt om man läser lite mellan raderna är rädsla. Dom är så rädda för, ja i stort sett allting. Sorgligt...

Nåväl, det ska nog gå att få ihop den här tentan också. Har lite svårt att koncentrara mig bara. Det brukar bli så när jag ska göra nåt roligt i helgen som kommer. Och så är det VERKLIGEN den här helgen! Tentaphest på Kåren med Wifey! Kommer bli AWESOME!! :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0