September!

Tittade på ett utav mina favoritprogrem ikväll, Så mycket bättre. Och jag måste säga att jag har upptäckt Petra September Marklund på ett helt nytt sätt. Hon är ju oerhört musikalisk och har en underbar röst. Sen är hon ju vacker som få också. :) Sitter och lyssnar på hennes låtar nu och dom är ju riktigt bra! Min favorit har nog alltid varit denna. September – Satellites 

Annars är det Ironman på tv som gäller. Är just nu paus för nyheter....Satans ofog! Tur att man kan bloggeliblogga lite för att fördriva tiden.

Grannen har tydligen fest också. Är ett jäkla liv! Man kan ju hoppas att det är en förfest så att dom inte sitter och brölar hela natten. Det skulle vara lite småjobbigt...

Har lyssnat på Tove Styrkes nya skiva också. Den är faktiskt riktigt bra! Min favvo så här långt är den häringa låten: Tove Styrke – Beating On A Better Drum  Och de här: Tove Styrke – White Light Moment

Nä nu börjar filmen!
Hoj hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0