Nyfärgad.

Åh så skönt att ha färgat håret och få bort utväxten. Det doftar ju så gott också! =) Är typ halvlam i armarna nu, men det var det värt!  

För att fortsätta på hårtemat så var jag på nåt slags mingel på Hair and care här i Thn med mina vänner. Man fick en liten goodiebag, lite vin och snacks. Sen fick man gå runt och titta lite och sen blev det en uppvisning med olika frisyrer. Verkar vara ett bra ställe men jag vet inte om jag vill byta bort Fredrik på Cityfrisören. Men det var iaf ett lite småtrevligt sätt att spendera en del av fredagkvällen.

Annars har jag tvättat idag också, typ varenda plagg jag äger förutom mjukisbyxorna. Har nämligen ingen aaaaaning om vad jag ha på mig imorgon så jag ville ha alla möjliga alternativ rena. Så nu finns det ingen risk för att det som känns som en helrätt outfitta ligger i tvättkorgen. Haha! Man lär sig av sina misstag. Där har vi en fördel med att vara gammal som gatan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0