It´s alive! It´s alive!

Y-fucking-ey!! Jag har dator igen!!!!! Och livet känns återigen ljust och jag kan ha kontakt med omvärlden igen. Och musik! Min musiiiiiiiik!! Har varit sååå tomt utan datorn som står och surrar på soffbordet. Tragiskt egentligen hur beroende jag är av datorn....

Så vad har då hänt under dom här två blogglösa veckorna? Massor och ingenting kan man väl säga.

Damsupén var grym! Det var tjuv och polistema och killarna var jätteduktiga och hade organiserat det så bra. Bästa Damsupén jag varit på iaf! :D Bea och jag var snygga som få och hade skitkul!

Jag fick godkänt på hemtentan också. Hahaha! Vilket skämt! Den sämsta hemteenta jag skrivit och jag får G. Läraren kanske var hög eller nåt...

Ja nä... Det var det jag kom på just nu... Hmm, har det hänt så lite på två veckor?

Pappa!! Här är låten jag prata om igår. =)
Carl Norén – The Anger


Kommentarer
Postat av: Far

Riktigt bra låt!

2010-12-01 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0