Första advent.

Jahopp, då var det första advent idag då. Blir lika förundrad varje år av hur fort tiden går. :P "Tänk att det reeeedan är jul!" Har adventsmyst lite idag iaf med varm choklad, pepparkakor och min egendesignade adventsljustake. Alltså fyra värmeljushållare som står på rad...

Köpte mig en badrumshylla idag också på Åhléns. En käck liten sak som står under handfatet. Så nu kan ju badrumsgrejer faktiskt stå I badrummet. Bara en sån sak!

Kände mig lite crazy igår så jag fick för mig att testa mittbena. Vad tycks? :P




Kommentarer
Postat av: Bea

Väldigt annorlunda =) Men sött ^^

2010-11-28 @ 21:25:00
Postat av: Josabetth

Hihi, tack! =)

2010-11-28 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0