Fanskap!

JAG SKULLE JU INTE SOVA NÄR JAG KOM HEM FRÅN STAN!! Och vad gör jag? Vad GÖR jag!? JO, somnar såklart!! Det kan ju vilken idiot helst räkana ut med lilltånageln att jag gjorde!

Varför gör jag sååååå? Jag blir så trött, i dubbel bemärkelse... För när man blir så där fantastiskt gristrött så ÄR det ju så skönt att bara ge efter och somna. Att försöka att hålla sig vaken i det stadiet kan inte klassas som någonting annat en tortyr.

Så nu får jag dras med mina uppfuckade sovtider ett tag till. Men, tänker ni, det är väl bara att gå upp tidigt imorgon och verkligen försöka att inte sova på dagen så ordnar det ju sig. Lalalalala!

Mmmm, lättare sagt än gjort som man brukar säga. Ni kan ju omöjligt vara så naiva och ni som känner mig kan ju inte på något sätt och vis ha så höga tankar om mig. Visst jag kan ställa klockan på 9. Men vi vet ju alla hur det kommer att sluta.....

Snooze. Snooze. SNOOZE! Snooooooze! Snooze. Snoozers. Snooze igen! Och så hoppsan hejsan så var klockan helt plötsligt 12! Så jobbar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0