Vardagsdramatik.

Var till Överby idag med Bea. Hittade lite smått och gott, en jättefin kofta, örhängen och lite hårnålar. Det var inget av det jag skulle ha, men va fan! =) Ska åka tillbaka imorron och köpa en jättefin klänning som jag av en anledning jag inte kommer yttra här inte kunde köpa idag. Räcker med att säga att jag hade lite dålig koll på mina tillgångar... :P Säger hon som nyligen skrev ett inlägg om sitt "kollbehov"... Humor.

Annars vete fan om det händer så mycket. Det är snart jul, men det är ju inget nytt... Ska bli skönt med "jullov" ett tag så jag slipper gå runt på skolan och vara paranoid. Jag har klarat mig undan än så länge... Men snart kommer den dagen då jag inte kan smita undan längre... DRAMA på hög nivå! Lever man ett ganska händelsefattigt liv så måst man ju få saker att låta mer dramatiskt än vad det är. Blir lite roligare så!

Oh, no! Såg nu att jag inte bäddad sängen idag. Kata-fucking-strof! Nu känns det ju som att sängen inte har fått vila under dagen och då blir den sur. Och vem kommer den att ta ut sin irritation på om inte den som ska sova i sängen. Det vill säga jag. Jag kommer att ligga och vända och vrida på mig och inte kunna sova. Så då kommer jag att vara astrött på föreläsningen imorron och missa någon viktig information som gör att jag får underkänt på tentan.

Ja, ni hör ju. Man måste bädda sängen annars går det åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0