Dan före dopparedan.

Sitter och väntar på att få skölja ur färgen ut håret. Måste ju göre sig fin så här i juletider. Men gud vad jag slabbar när jag färgar håret! Kan hitta fläckar i badrummet flera veckor efteråt. Men men, huvudsaken är ju att det blir snyggt och det brukar det bli. =)

Idag är det alltså dan före dopparedan och den känns inte alls som det! I vanliga fall brukar jag ju vara hemma hos mamma och pappa nu och klä granen och äta skinkmacka. Men istället sitter man här med kladdig färg i håret och bloggar. Fast jag känner mig faktiskt inte ensam, det känns bara som en vanlig kväll helt enkelt.

Var ned på stan tidigare idag och fixa lite grejer. Tyckte inte det var så mycket folk först men det var ju för att varenda jävel i hela Trollhättan stod och köa i alla affärer jag skulle in i! Självklart!  Och nä, jag får inte skylla mig själv! För jag var ju tvungen att vänta på CSN som man fick idag. Så det så! Inte mycket man kan handla utan lite riksdaler på fickan.

Åh, nu ringde timern! Sköljningstajm!! =) Wait for it....

Så där ja! Nu är det fullt av rödbrun gegga i avloppet. Najsigt! Och jag tänker INTE lägga ut någon bild på hur håret blev. Det är samma färg som jag brukar ha och med min pissiga kamera så ser man ingen skillnad ändå. Så det får vaaaaa känner jaaaaa. Men en låt kan jag bjuda på, för det är ju inte samma som jag brukar lägga ut och det har absolut ingenting med kvaliten på min kamera att göra.  Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You Jag gillar faktiskt den här. So sue me!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0