Kyla ftw!

Det är hela 4 timmar sen jag kom hem från Öveby och jag fryser fortfarande. Och jag är inte så där lite småurrig så det hjälper att ta på sig en tröja. NÄ, här är det hardcorefrysning på gång! Det blir väl så när man måste såt och vänta på bussskrället i 35 min i x antal minusgrader. Kylan kryper i i ben och märg och stannar tydligen där.

Men det finns ju faktiskt några fördelar med att stå i kylan och vänta på en MYCKET försenad buss. Nämligen följande:

x Den pissljumma läsken som man har köpt på ICA blir kall och god och man kan njuta av den direkt när man kommer hem. På så vis slipper man ställa den i kylen och vänta på att den ska bli kall. Fiffigt värre!

x Efter ett tag så domnar man bort om benen och slipper därför ett ställe att frysa om. Najs! 

x Är man trött så piggnar man till rätt så rejält. Ingen risk för att man somnar där inte! Klockers!

Sen att man får frostskador på fingrarna för att man för sitt liv inte kunde hitta vantarna imorse och att man aldrig någonsin kommer att bli varm igen. Ja men det är ju bara petitesser i sammanhanget.  


Kommentarer
Postat av: Bea

Samma för mig, tog säkert ett par timmar under en filt innan jag fick upp värmen efter att ha varit ute.

Var bussen sen idag med? =/

2010-12-23 @ 02:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0