Saker jag har väldigt svårt för.

Så där ja, nu känner jag mig som mig själv igen! Har precis klippt av mig mina alldeles för långa naglar nämligen. Är för övrigt väldigt osäker på mig själv och på vem jag är. MEN är det nånting jag verkligen vet så är det att långa naglar definitivt inte är något för mig. Känner mig ytterst obekväm i långa naglar, därför klipper jag av dem så kort det bara går med jämna mellanrum.

När jag ändå är igång så kan jag ju ta upp fler saker som jag har väldigt svårt för, ja nästan inte står ut med.

En till sak är vingliga bord. Jag kan bara inte koncentrara mig på någonting annat än att bordet vinglar om jag skulle hamna vid ett sådant. Det värsta är ju om en sådan situaition uppstår vid en föreläsning, och speciellt om ens bordsgranne sitter om suddar i sitt block som om att han/hon fick betalt för det. Det jag helst av allt skulle vilja göra är att vika ihop ett papper i lagom tjocklek och lägga under ett utav bordsbenen. Men då löper man ju risken att avslöjas som en neurotisk galning och det är nånting som bara mina närmaste vänner behöver veta om mig. Så jag låter det vara och försöker hålla god min fast jag helst av allt skulle vilja få ett utbrott på det JÄVLA BORDET SOM VINGLAR!

En annan sak jag inte tål är öppna skåp eller lådor. Jag kan bara inte låta det vara. Om jag har gått och lagt mig och precis ska somna och jag ser att en låda i min lilla minibyrå är öppen så måste jag gå upp och stänga den. Om jag ska iväg till skolan och redan är sen och jag ser att garderobsdörren är öppen så måste jag ta mig tiden och stänga den. Sitter jag i köket och precis ska börja äta och ser att köksluckan är öppne så måste jag resa på mig och gå och stänga den. Inte ens om jag försöker med all vilja jag har i kroppen så kan jag inte bara låta det vara. Jag vet inte riktigt varför jag stör mig så mycket på detta. Men hemsk irriternade är det ju iaf. OCH det värsta av allt att det är ju oftast JAG som lämnar skåpdörrar och lådor öppna. Bara det gör ju det hela ännu mer irriternade!

Det finns ju såklart många fler saker jag har väldigt svårt för. Men det här var det jag kom på nu. Kanske blir en del 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0