Jul och fina vänner.

Ja men då har det varit jul och så. I år blev det julfirande hos bror i Uddevalla. Jättemysigt var det! Vi käkade god mat(har upptäckt brysselkål), spelade spel och skrattade väldigt mycket. =) Jag säger bara en sak, ISBJÖRN! :D:D

På annandagen följde jag med mamma och pappa hem till Enköping. Och hör och häpna, tågen kom i tid! Inga som helst problem. Det gick som på räls... HAHA! Jag kunde inte låta bli! :P

Sen på kvällen var det festtajm. Och inte med vilket patrask som helst utan med min fina Jenny! Sååå kul att träffa henne, det var alldeles för längesen! Vi hade dock ingenstans att förfesta så vi satt på mitt gamla rum hemma hos mor och far. Men det gick alldeles utmärkt, alkoholen gick ju i ändå. =) Sen lyckades vi lura med oss kära Carin också så vi gick hem till henne och förfesta lite. Så kul att träffa henne också och tjöta lite. Jag kan inte förstå vilka fina vänner jag har! Puss på er! Tog en jättefin bild på oss tre som jag tänkte lägga ut. Men själklart så har jag glömt sladden hemma. Någon som är förvånad? Nä, inte jag heller.

På Joar var det inte så där jättemycket folk, man hade rätt så mycket svängrum om man säger så. Men vi hade grymt kul ändå! Fuldans räddar vilken fest som helst. =) Grym kväll som på den gamla goda tiden. Så idag blir det väldigt lugnt känner jag...

Jättekul att vara hemma i Enköping iaf. Har saknat den här lilla skitstan! Och människorna i den såklart. =)

Kommentarer
Postat av: Wifey

Isbjörn is da shit :D

2010-12-27 @ 17:01:30
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Postat av: Bea

Isbjörn var länge sedan..

Fast är säkert ute och cyklar som vanligt :P

2010-12-29 @ 20:31:52
Postat av: Josabetth

Ja lite grann kanske... :P Jag får berätta sen. =)

2010-12-30 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0