Ja jösses...

Oj oj oj.... Hur ska detta gå? Har suttit hela dagen och försökt få lite ordning på alla begrepp och teorier till tentan imorron. Jag gillar att ha ordning och reda nämligen, tydliga rubriker och så uppspaltade begrepp med betydelse efter. Men nä, riktigt så enkelt var det inte den här gången. Så just nu känns det som en enda röra alltihop! Man kan ju alltid hoppas på att jag har mer koll än vad det känns som....

Nåja, har lagt av nu iaf. Orkar inte sitta för länge på kvällen och plugga. Om det inte är en hemtenta, då kan jag sitta långt in på natten och skriva. Undrar varför det är så? Kanske att man med en hemtenta ser konkreta resultat på direkt och det kanske är lättare att motivera sig och stå ut fast man är gristrött. Ja, så är det nog. Är nå hemskt vad klok jag är!

Imorron efter tentan ska jag gå till Systääämet, köpa en vinare och sen gå hem och dränka mina sorger..... Näääää!! Inte ska jag dränka mina sorger heller! Men resten stämmer alldeles utmärkt. För imorron är det dags at festa på Kåren igen! Är ju faktiskt nästan en hel mååånad sist men det känns som man är där och slarvar oftare. Anywhoooo, kul som satan ska det bli iaf!! Vet tom vad jag ska kläda på mig. Eller ja, jag har inte provat det än men i mitt huvud blir det jättesnyggt! Och det vet man ju hur det brukar gå...

Dagens låttips: TV On The Radio – Dancing Choose  Låt förfesten börja! :P

Undrar förresten när Systemet behagar öppna imorron....? Har ju en tendens att skriva salstentor väldiii fort så det kanske inte är öppet när jag är klar... Ska jag behöva gå ut IGEN allstå?! Orka! Jaja, får kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0