Händelserik dag!

Idag har det hänt grejer hörrni!! Efter föreläsning så träffa jag Bea för lite lunch och efter det gick vi till Fairlane. Och där piercade jag näsan minsann!! FY SATAN VAD ONT DET GJORDE!!! Men det var det värt för jag är grymt nöjd med resultatet. :D Tror jag har funderat på att görat i typ 10 år och nu blev det äntligen av. =) Är supernöjd! Så nu har man tatuering OCH piercing. Fy fan vad badass jag är! :P

Sen åkte vi till Överby iaf och hittade jag äntligen en vinterjacka, en väldigt billig sådan tack vare hjälp av kära mor. =) Skönt att slippa min gamla skabbjacka! Man känner sig så ful när man har kläder på sig som man inte trivs i. Det spelar stor roll. Och det är synd att det ska vara så ytligt att hela ens självkänsla drabbas. Man borde ju vara så pass trygg i sig själv så att ens kläder inte spelar någon roll. Men det är jättesvårt sånt där. Bea tycker ju dessutom att jag ska bli MER ytlig. Iaf på ett visst område... ;P Så då får jag väl bli det då. Beas ord är lag! ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Damn right it is! Vi börjar den 10e tycker jag ^^

2010-12-03 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0