Gott nytt år!

Tiden här i Enköping går alldeles för fort! Redan på måndag åker jag hem igen. Har inte alls hunnit träffa alla som jag vill. Men men, det får väl bli nån annan gång

I år blir det iaf nyårsfirande hos brorsan ute i min gamla hemby, Benala. Ska bli så kul att träffa hela familjen för det var alldeles för längesen nu. Ska bli så mysigt att få krama om mina goa bröder lite. =)

Har blivit förkyld idag också. Det slår ta mig tusan aldrig fel! Är antingen sjuk vid jul eller nyår varje år. Känns det som iaf...

Blev ett kort och ganska menlöst inlägg idag. Men jag ville bara visa att jag lever typ. :P Har ju inte alls lika mycket tid att blogga när man är och hälsar på i Enköping.

Ha en bra nyårsafton på er så hörs vi nästa år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0