Bittertant.

MEN VARFÖR FUNKAR DET INTE FÖR?!!?! Jag ger upp... Börjar bli lite trött på hur min lilla blogg ser ut. Så jag hittade ett skitsnyggt mönster och försökte byta bakgrund. Och hur exakt tror ni att det gick? Åt helvete såklart! Jag förstår inte vad jag gör för fel. *Buhuuu* Därav rubriken. "Bitter" för att det inte funkar och "tant" för att jag inte förstår mig på hur man byter bakgrund på en blogg... Tragiskt...

Annars då? Näe, jag sitter i soffan och lyssnar på min "Myslåtar"-lista. Jättefånigt namn på en låtlista, för alla låtar är ju långt ifrån mysiga. Men förut hette den "Lugna favoriter" och det är ju ÄNNU värre. Men det är bra musik att grubbla till. Och är det nånting jag är bra på så är det grubbleri och dagdrömmeri. Kan ligga i flera timmar och lyssna på musik och bara vara. Rätt så najs faktiskt. Om det inte går åt fel håll och jag börjar tänka på en massa saker som man kanske inte blir så glad av... Och några såna saker finns det ju att ta av, det gör det nog för alla människor.

Tittade förresten igenom lite gamla skolsaker här om dagen. Där hittade jag en skrivuppgift från mellanstadiet, var väl typ 11-12 år nånting, som gick ut på att skriva om sig själv och sitt liv år 2010. Och där har jag skrivit att jag är gift och har två barn. HAHAHA!! Man måste ha tyckt att man skulle vara jättegammal år 2010. Herregud, 25 år! Då måste man ju vara gift och ha barn. Gick ju sådär med det va... Tyckte det var coolt att jag hittade den här berättelsen precis det året som den handlar om. =) Hade förresten skrivit att min man år 2010 hette Peter. Så då vet jag vad jag ska leta efter iaf... ;P Har ju faktiskt hela fyra veckor på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0